Producent gry FIFA notuje doskonały okres

Gdy większość zaciska pasa są branże, gdzie nie doświadcza się tego. Electronic Arts, firma z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, która stworzyła serię gier wideo FIFA, zanotowała swój rekordowy kwartał uzyskując kolejne dobre wyniki finansowe.

EA zanotowało dochód przed opodatkowaniem w wysokości 139 mln dolarów przy przychodzie netto w wysokości 1,15 mld dolarów w okresie trzech miesięcy, do 30 września.

Dało to łączny dochód przed opodatkowaniem w pierwszej połowie roku obrotowego w wysokości 607 mln amerykańskiej waluty przy przychodach w wysokości 2,6 mld dolarów.

Innymi słowy, gdy pandemia siała spustoszenie w kalendarzach sportowych przez większą część roku, sportowe gry wideo i e-sport zostały pozostawione w idealnej pozycji. Pozwoliły pomóc wypełnić lukę w życiu wielu fanów sportu.

Blake Jorgensen, dyrektor operacyjny i dyrektor finansowy Electronic Arts, ucieszy właścicieli akcji firmy, ogłaszając, że po raz pierwszy w swojej 38-letniej historii inicjuje wypłatę dywidendy. – Osiągnęliśmy kwartał znacznie powyżej naszych założeń (…) Wszystkie nasze studia nadal osiągają zadziwiająco dobre wyniki i umożliwiły nam wypuszczenie na rynek ośmiu wiodących w branży gier od początku roku podatkowego, przy jednoczesnym zapewnieniu treści usług na żywo i ekspansji na nowe platformy – powiedział Jorgensen.

Firma podała, że ​​FIFA 20 dotarła do prawie 35 milionów graczy na konsolach i komputerach.

Zarazem dla Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA) prawa licencyjne będą jednym z największych źródeł przychodów organizacji z siedzibą w Zurychu w 2020 roku. Zatem popularność gry powinna cieszyć…

Podano, że przychód netto Electronic Arts za cały rok podatkowy, kończący się 31 marca 2021 r., miał wynieść około 5,625 mld dolarów.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.